مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 شهریور 1399 ساعت 02:452020-08-22اقتصادي

پیش بینی یک کارشناس از وضعیت بازار بورس در هفته آینده 


پیش بینی می شود که تعدادی از تازه واردان بورس از این بازار خارج شوند و دولت نیز به فکر تدبیری بیفتد، کمااینکه قرار است دارا دوم به این بازار عرضه شود که این موضوع جلوی ریزش بورس را گرفته و بازار روند تعادلی در پیش خواهد گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس بازار بورس گفت: پیش بینی می شود که تعدادی از تازه واردان بورس از این بازار خارج شوند و دولت نیز به فکر تدبیری بیفتد، کمااینکه قرار است دارا دوم به این بازار عرضه شود که این موضوع جلوی ریزش بورس را گرفته و بازار روند تعادلی در پیش خواهد گرفت.

رضا تنهایی مقدم در گفت وگو با ایسنا در خصوص نوسانات اخیر بازار بورس اظهار کرد: نوسانات بورس با روش های مختلفی قابل تحلیل است اما در 7، 8 ماه اخیر اتفاقی در بورس رخ داده و آن ورود عده کثیری از تازه واردانی است که آشنایی زیادی با بازار بورس ندارند.

وی افزود: اقتصاد ایران مانند جویبارها و سیلاب های کوچکی است که در جایی به یکدیگر متصل شده و سیلی را ایجاد و نیروی زیادی در خود جمع می کند، در حال حاضر، نقدینگی به سمت بورس آمده و طبیعی است که به تکانه های طبیعی بورس قدرت بخشیده و این موضوع، هم در صعود و هم در نزول بورس تاثیرگذار خواهد بود.

این کارشناس بازار بورس در خصوص موارد تاثیرگذار بر نوسانات بورس تصریح کرد: همان گونه که سیل قابل مدیریت بوده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی یک کارشناس از وضعیت بازار بورس در هفته آینده 

پیش بینی یک کارشناس از وضعیت بازار بورس در هفته آینده